هرگز موفقیتهای گذشته خود را فراموش نکنید

افتخارات

اولین جایزه ای که در زندگی ام به دست آوردم و به یاد می آورم یک روبان زرد رنگ برای مسابقه تخم مرغ و قاشق بود که در کودکستان بزرگسالان بودم. من در واقع هنوز آن روبان را در میان جوایز مشابه دیگری که در طول سالهای کودکی دریافت کردم ، دارم. آنها در تمام این سالها در یک جعبه آب نبات فلزی با خیال راحت ذخیره شده اند.

گواهینامه ها ، دیپلم ها و حتی مدارک دانشگاهی قابل توجهی نیز در دفتر خانه من در پوشه های پرونده قرار داده شده است. جوایز مربوط به کار ، مانند پلاک هایی که برای عملکرد فروش شرکت ها دریافت کردم ، در یک کیف دستی جمع شده بودند. اگرچه من هنوز در زندگی شرکتی استفاده می کردم تا آنها را روی دیوار خود نشان دهم ، اما از آنجایی که تصمیم گرفتم به جای یک سبک هنری خانگی با کارهای هنری واقعی ، آنها را دیگر ندارم.

 

فقط جمع کننده گرد و غبار نیستند.

در مورد من ، قسمت اعظم جوایز من به صورت چند صد غنائم در اندازه های مختلف از چند اینچ تا یک چند سطحی است که تقریباً هشت فوت قد دارد. این جام ها به علاوه بسیاری از لوح ها و مدال ها از زندگی طولانی من در مسابقات ورزش های رزمی که بیش از بیست سال طول کشید ، به دست آمد.

هنگامی که من برای زندگی در آپارتمان های کوچک تر و بلند تر به سر می برم ، چاره ای نداشتم جز این که این غنائم را به چند ردیف عمیق که دیوار کل اتاق نشیمن را اشغال می کند ، صف آرایی کنم. حتی بعضی از پلاک ها را در دستشویی هایم داشتم. نیازی به گفتن نیست ، این منظره بسیاری از بازدید کنندگان من را تحت فشار قرار داد ، به ویژه هنگامی که آنها برای اولین بار به محل من آمدند.

اگرچه بیشتر مهمانان من بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند ، من واکنشهای منفی دریافت کردم ، معمولاً از طرف دوست دختران بعد از یک دوره معاشرت خاص. هنگامی که آنها به اندازه کافی با من راحت شدند ، در واقع چند نفر از آنها به من گفتند که باید جایزه های خود را بیرون بیاندازم زیرا آنها فقط فضای خود را اشغال می کردند و گرد و غبار جمع می کردند.

این زنان بدیهی است که از نظر تزئینات منزل فکر می کردند و از برخی جهات ، نظر آنها معتبر بود. با این حال ، در عین حال ، آنها چیز مهمی را نیز کاملا از دست دادند. دلیلی وجود دارد که من ، به همراه بسیاری از افراد دیگر در این جهان ، جوایزی را که به دست آورده ایم بیرون نیاورده ایم. این جوایز فقط جمع کننده گرد و غبار نیستند.

 

یادآوری موفقیت های گذشته

جوایز گذشته و سایر یادداشت های موفقیت های ما یادآور موفقیت های گذشته ما است. همه در زندگی فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذارند. در آن دوره های پایین است که موفقیت های گذشته خصوصاً مفید واقع می شوند.

به جای اینکه فقط وقتی در جای خود نشسته ایم ، احساس خرسندی کنیم و زندگی ما را به چالش بکشد ، باید به یاد داشته باشیم که چگونه در گذشته موانع پیروزی را فتح کرده ایم. ما باید با وجود چالش ها به یاد بیاوریم که چگونه توانستیم از پس آنها برآییم و همچنان به پیروزی برسیم.

یادآوری های فیزیکی پیروزی های گذشته مانند جایزه ها یا گواهینامه ها باعث می شود این حوادث به ذهن ما برگردند. سپس احساس اعتماد به نفس خواهیم کرد زیرا متوجه خواهیم شد که اگر قبلاً موفق بودیم ، می توانیم دوباره موفق شویم.

این یادآوری ها به ما کمک می کند به یاد داشته باشیم که اگرچه ممکن است در نبرد عجیب و غریب شکست بخوریم ، اما باز هم می توانیم در جنگ کلی پیروز شویم. موفقیت های گذشته نیز دقیقاً مربوط به چالش های فعلی نیستند. موفقیت های گذشته من در ورزش های رزمی همچنان به تقویت اعتماد به نفس من در مورد چالش های مختلفی که با آنها روبرو هستم کمک می کند و بسیاری از اینها به هیچ وجه به ورزشهای رزمی مربوط نیستند.

بنابراین تمام یادآوری های موفقیت های خود را حفظ کنید تا هرگز موفقیت های گذشته خود را فراموش نکنید ، مخصوصاً در مواقعی که می توانید واقعاً از تقویت استفاده کنید. اگرچه لزوماً نباید آنها را در مکانهای برجسته اطراف خانه به نمایش بگذارید ، حداقل آنها را در جایی داشته باشید که بتوانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید تا خاطرات شگفت انگیز پشت سر آنها را زنده کنید.

من غنائم خود را نگه نداشتم تا تحت تأثیر قرار دادن کسی قرار بگیرم. آنها را به عنوان یادآوری موفقیتهای گذشته در صورت نیاز به خودم نگه داشتم. تنها چیزی که این روزها متفاوت است این است که من خانه بزرگتری دارم و بنابراین مجبور نیستم که دیگر جایزه هایم را در اتاق نشیمن و حمام داشته باشم. اکنون یک اتاق تروفی جداگانه در زیرزمین خود دارم. این باید دخترها را از شکایت باز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *