راهی مطمئن برای اینکه امسال بهترین سال برای شما باشد

راهی مطمئن برای سالی خوب

درست خواندید من راهی مطمئن دارم که این بهترین سال را برای شما رقم بزنم …

این هیچ ارتباطی با تعداد بیشتری از کتابهای خوانده شده یا میزان بهره وری شما ندارد. در عوض ، این همان چیزی است که به نظر من عنصر گمشده در برنامه ریزی موفقیت شخصی یا شغلی بسیاری از افراد است.

اغلب اوقات ، بسیاری از افراد سعی می کنند خود را در مناطقی که می خواهند پیشرفت کنند آموزش دهند. این هیچ مشکلی ندارد ، اما جایی که مردم اغلب کوتاه می آیند ، زمانی است که سعی می کنند به عنوان تلاش انفرادی به اهداف خود برسند. به دلایلی ، برخی فکر می کنند که سفر به موفقیت باید به تنهایی طی شود.

واقعیت این است که برای دستیابی به موفقیت روش بسیار بهتری وجود دارد که سال بهتری را نسبت به سالهای گذشته برای شما تضمین می کند. علاوه بر آموزش و کسب دانش ، اگر رویکردی را در پیش بگیرید که دیگر به طور جداگانه سعی در رسیدن به اهداف خود نخواهید داشت ، سریعتر به سطوح بالاتر خواهید رسید.

به طور فعال  با افراد همفکر خود باشید

راهی مطمئن که به آن اشاره می کنم این است که فعالانه در کنار سایر افراد همفکر باشید که آنها نیز علاقه مند و متعهد به دستیابی به همان نوع اهدافی هستند که شما هستید. برخی از این افراد ممکن است بیش از شما در زمینه های خاصی تجربه داشته باشند و بنابراین در موقعیتی هستند که به شما کمک کنند.

آنها می توانند تجربیات خود را که تاکنون باعث موفقیت آنها شده است با شما در میان بگذارند و حتی به اشتباهاتی که مرتکب شده اند و یا شکست هایی که در این راه داشته اند اشاره کنند. این موارد می تواند مانع از اشتباهات مشابه شما شود – بعضی از آنها ممکن است هزینه بر باشد.

با به اشتراک گذاشتن افراد در تجربه های مستقیم و مرتبط خود با شما ، می توانید منحنی یادگیری خود را کوتاه کنید که به نوبه خود به شما کمک می کند تا سریعتر به موفقیت خود برسید. اما داشتن افراد باتجربه برای گفتگو در مورد موفقیت های گذشته تنها مزیت بودن در کنار افراد همفکر نیست.

افزایش انگیزه و مسئولیت پذیری

همه افراد همفکر دیگر لزوماً بیش از شما تجربه نخواهند داشت. حتی برخی ممکن است در مقایسه با شما تجربه کمتری داشته باشند اما این باعث نمی شود که وقت بگذارید با آنها بی فایده باشد. بودن در کنار همه افراد همفکر ، چه در مقایسه با شما تجربه کم ، زیاد و یا یکسانی داشته باشند ، توانایی ایجاد انگیزه و الهام بیشتر در کار در جهت رسیدن به اهداف شما را خواهد داشت.

این چیزی است که اگر فقط روی اهداف خود کار کنید قطعاً نمی توانید آن را بدست آورید. انگیزه ای را که دیگران می توانند فراهم کنند از دست می دهید. این چیزی است که من شخصاً در تجربه خودم همیشه متوجه آن می شوم.

به عنوان مثال ، وقتی در جلسات آموزشی با مربیان دیگر اسکی شرکت می کنم ، خواه در برف باشند یا در برنامه های آموزشی داخل سالن ، همیشه احساس انگیزه بیشتری نسبت به انگیزه گروهی که با همکارانم احساس می کنم احساس می کنم. این به من کمک می کند تا خودم یک مربی اسکی بهتر باشم.

همچنین می توانید مقداری از پاسخگویی را بدست آورید تا اطمینان حاصل کنید که مراحلی را که باید برای پیشرفت کار کنید انجام می دهید. این یکی دیگر از مزایای عظیم دیگری است که می توانید در صورت داشتن افراد دیگر برای کمی فشار آوردن به شما منتقل شود. اغلب اوقات ، شما در حالت انفرادی هیچگونه مسئولیتی ندارید و بنابراین می توانید به راحتی کارهای خود را که باید انجام دهید کم کنید.

به دنبال افراد و گروه های مناسب باشید

برای اینکه در کنار سایر افراد همفکر باشید ، به دنبال گروه های مناسب افراد در قالب کلوپ های علاقه ویژه در منطقه خود باشید. همچنین می توانید در رویدادهایی مانند کنفرانس ها ، جلسات و سمینارها با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما حتی می توانید گروه های غیر رسمی خود را از افراد همفکر خود تشکیل دهید تا به طور منظم برای کمک به یکدیگر ملاقات کنید.

من از این روش برای منطقه ای که تازه وارد آن هستم استفاده می کنم: سرمایه گذاری در املاک و مستغلات. من می خواهم در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنم تا بتوانم آینده مالی خودم را تأمین کنم اما من تازه وارد در این زمینه هستم. بنابراین برای کمک به من ، کلوپ های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در منطقه خود را بررسی می کنم و همچنین با سایر افراد همفکری که در سمینارها ملاقات می کنم شبکه می شوم.

من مطمئن هستم که این نوع فعالیت ها به من کمک می کند تا بهترین سال را در این سال داشته باشم و فقط با افزودن افراد همفکر در برنامه منظم خود همین کار را برای شما انجام می دهد.

4 پاسخ

  1. Hello,

    It is with sad regret to inform you that DataList.biz is shutting down. We have made all our databases available for you at a one-time fee.

    You can visit us on DataList.biz

    Regards.
    Alicia

  2. Hello, did you know that there are 241,120 internet directories in the world.

    These websites are what drive traffic to YOUR business.

    Want more traffic? Want more Sales? We can help – today.

    Your website amozanno.ir is listed in only 79 of these directories.

    Get more traffic for your Iran audience.

    Our automated system adds your website to all of the directories.

    You can find it here: getlisted.directory/amozanno.ir

    Act today, and we will expedite your listings and waive the processing charge!

  3. Convert amozanno.ir to an app with one click!

    ۸۰% of users browse websites from their phones.

    Have the App send out push notifications without any extra marketing costs!

    MakeMySiteMobile.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *