Secrets-in-life-that-should-never-be-told.jpg

راز هایی در زندگی شخصی که هرگز نباید به کسی بگویید

بسیاری از ما عادت بد داریم که حرف دلمون با همه حتی غربیه  ها بیان می کنیم. ما قطعاً آن را نمی خواهیم – رمز و راز ادویه زندگی است. تمایز قاطع بین زندگی شخصی و زندگی حرفه ای شما یک مهارت دشوار اما بسیار مهم برای هر فرد است. شما باید بسیار با احتیاط باشید که اسرار خود را با هر کسی به اشتراک نگذارید، زیرا متأسفانه همه افراد قصد خوبی ندارند.

 نکته مهم، شما باید مراقب باشید تا مطمئن شوید که جزئیات زندگی شخصی شما  برای صدمه زدن به شما استفاده نشود. داشتن لیست اساسی از اطلاعات شخصی خاص که هرگز نباید با دیگران به اشتراک بگذارید مفید است. اگر نمی دانید چگونه لیست خود را تهیه کنید، ما در اینجا برای کمک به شما هستیم. در واقع، ما اسرار را مخلوط کرده ایم که همیشه باید سعی کنید آنها را بیان نکنید.

“راز های زندگی شخصی   سوالاتی است که پاسخی ندارند .

  • رویدادهای گذشته

همه ما درباره زندگی شخصی خود داستانهای منفی داریم که دوست نداریم باز گو شود. همیشه ایده خوبی است برای کنار گذاشتن آن و صحبت نکردن در مورد آن در جمع.  همانطور که برای شما خوشایند نیست در نظر دیگران نیز جالب نیست زیرا افراد ترجیح می دهند که مکالمه مثبت داشته باشند و مطالب جالب بشنوند. سعی کنید وزن خود را پایین نیاوربد و در مورد زمان حال صحبت کنید و متوجه خواهید شد که بیشتر و بیشتر افراد مشتاق صحبت با شما خواهند بود.

 

  • مسائل مادی

همانطور که همه ما می دانیم ، بعضی چیزها در زندگی بسیار مهمتر از قیمت آنهاست. اما گاهی اوقات ، ما نمی توانیم  قیمت بالایی که بابت ماشین  یا تلفن جدیدی که تازه  خریده ایم را به رخ نکشیم.  همکاران و دوستان علاقه مندنددر مورد پارک و تفریحات صحبت کنند و نه در مورد لاف های شما. فروتنی یک رفتار عالی است که باید سعی کنید آن را در سراسر مکالمات خود حفظ کنید.

 

  • اهداف آینده 

ممکن است این امر را بعید بدانید ، اما این یک حقیقت  است اگر در مود اهداف آینده خود با کسی صحبت نکنید بهتر به ان می رسید. وقتی در مورد آرزوهای آینده خود به دیگران می گویید ، تقریباً احساس می کنید که لذت  رسیدن به هدف از شما گرفته شده است. در نتیجه، شما به همان اندازه سخت تلاش نمی کنید. اگر اهداف خود را پیش  خود نگه دارید، شانس بسیار بالاتری برای دستیابی به آنها دارید. وقتی به ان رسیدی ، در صورت تمایل به همه دنیا بگویید. 

  • درامد شما

فقط به یک گروه از افراد اجازه داده می شود جزئیات درآمد شما را بدانند: افرادی که در بانک شما کار می کنند. پول هرگز موضوع خوبی برای گفتگو در ملاء عام نیست زیرا شما هرگز نمی دانید وضعیت مالی هر کسی به چه صورت است. ممکن است به نظر برسد که شما  لاف  پولتان رامی زنید. پول و دانش در مورد امور مالی – می تواند روابط جبران ناپذیری را تغییر دهد. هنگامی که وضعیت مالی شما به دانش عمومی تبدیل شود، و نگاه مردم  بی دلیل متفاوت می شود. برای پرهیز از این نوع وضعیت ناخوشایند، جزئیات درآمد خود را در نزد خود نگه دارید. 

  • کارهای خوب

شاید شنیده باشید که اعمال نیک همیشه  به خود ما برمی گردد ( نظریه کارما). این درست است، و شما هرگز نباید از انجام کار خوب خودداری کنید – با این حال، اگر شروع به لاف زدن در مورد آن کنید ، این یک دیدگاه کاملاً متفاوت را در پیش می گیرد. هنگامی که در مورد کارهایی که انجام داده اید لاف می زنید، همه چیز را خراب می کنید،  خیری را که قبلاً ایجاد کرده اید، باطل می کنید. بسیاری از بزرگترین نیکوکاران جهان به دلایل بسیار خوبی ناشناس باقی مانده اند. وقتی یک کار خیرخواهانه انجام می دهید، می خواهید به مردم کمک کنید،نه اینکه توجه دیگران به خود جلب کنید.

 

  • موعظه نکنید

همه در جاهای مختلف به دنبال فهمیدن و روشنگری هستند. برخی به دین روی می آورند، برخی دیگر به ورزش روی می آورند، برخی دیگر به ذهن آگاهی و مراقبه. هرچه انتخاب شما باشد، آن را به هیچ کس تحمیل نکنید.

هرگونه  درباره اطلاعات و عقیده و روش خود در موضوع های مختلف، موعظه نکنید و سعی نکنید نظر خود را تحمیل کنید.

سپس شما فقط به یکی از آن افراد تبدیل می شوید که در خیابان فریاد می زنند که فقط نسخه دین آنها مناسب است. چند بار به آنها گوش می دهید؟ اگر شروع کنید به”موعظه” نیز همین خواهید بود.

 

  • مشکلات خانوادگی

چه فامیل یا اقوام باشد یا خویشاوندان خونی شما، مشکلات را در خانواده حفظ کنید. از اعتماد مردم سوء استفاده نکنید.  این اسرار را به دلیل نزدیک بودن  شما به این افراد، گفته شده است، اما به شما اجازه نداده اند که آنها را به همه افراد در حلقه اجتماعی خود گسترش دهید. آنها به شما اعتماد کردند و شکستن آن اعتماد  بدترین کاری است که احتمالاً می توانستید انجام دهید. به اسرار افراد دیگر احترام بگذارید در عوض، می توانید انتظار داشته باشید که آنها با شما یکسان رفتار کنند.

کلام آخر

ما دوست داریم فکر کنیم که همه به هر جنبه ای از زندگی شخصی ما علاقه مند هستند، اما متأسفانه چنین نیست. مکالمه هایی وجود دارد که  فقط باید در برخی از محیط های خاص گفته شود تفکر مثبت در این فرایند بسیار مهم است.  اگر کارهایی ذکر شده در بالا را انجام داده اید خود را سرزنش نکنید. فقط به این فکر کنید که از این پس چگونه می خواهید بهتر شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *