راهنمای مفید برای زندگی عمدی

زندگی عمدی

“کیفیت تعهدات شما روند زندگی شما را تعیین می کند.”

اخیراً، با اتاقی پر از دانش آموزان دبیرستان با موضوع “زندگی خود را هدر ندهید” صحبت کردم. در میان توصیه هایی که به آنها کردم، این قطعه حقیقت را ارائه دادم: “فقط در زندگی رد نشو. با قصد و هدف زندگی کنید. “ من معتقدم که این یکی از مهمترین درسی است که فرد می تواند بیاموزد- و هرچه زودتر آن را  یاد بگیریم، بهتر است.

ساده زیستن مطمئناً نیاز به زندگی عمدی دارد.

در دنیایی که بی قرار، شلوغ و عجول است، سادگی اینگونه نیست. در فرهنگی که خودخواهی و افراط را تشویق می کند، زندگی مینیمالیستی این کار را نمی کند. و در جامعه ای که برای کسب سود بیشتر عجله دارد، رضایت از کمتر فرهنگ ضد فرهنگی است.

برای شروع زندگی با قصد، ما باید با گذاشتن یک پایه مناسب شروع کنیم و سپس مراحل عملی را در بالای آن اضافه کنیم.

ابتدا پایه را بگذارید.

دریابید که زندگی شما از انتخاب ها تشکیل شده است. هر روز صبح یک روز جدید پر از تصمیم و فرصت است. شما باید نگرش و تصمیمات خود را انتخاب کنید. لازم نیست اجازه دهید شرایط گذشته شما الگوی زندگی شما را در آینده منفی تعیین کند. شما در این موضوع یک انتخاب دارید. نیازی نیست که در همان الگوی زندگی که سالها بوده اید گیر کنید … درک کنید که هر روز صبح فرصتی جدید است.

فرهنگی را که در آن زندگی می کنید ارزیابی کنید. زندگی در خلأ زندگی نمی شود. زندگی در اطراف آن فرهنگی است که در حال حرکت به جایی است. این فرهنگ در اطراف ما یک جریان پایین دست سریع ایجاد می کند. زندگی با قصد شما نیاز به برداشتن قدمی به عقب و ارزیابی جریان جریان دارد تا تعیین کند که به کجا می رود، چگونه بر شما تأثیر می گذارد و اگر شما را به سمتی می برد که می خواهید.

خودت را معاینه کن بدانید شما کی هستید. احساسات، استعدادها، توانایی ها و نقاط ضعف خود را محکم بگیرید. وقت و انرژی گرانبهایی به این تلاش اختصاص دهید. این یکی از با ارزش ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

دوم، مراحل عملی را اضافه کنید.

تصمیم بگیرید زندگی خود را ادامه دهید. از مقایسه خود با دیگران دست بردارید. شما متولد نشده اید که زندگی آنها را زندگی کنید. منطقی نیست که به حسادت خود احتیاج داشته باشید. در عوض، شما برای زندگی خود به دنیا آمده اید- امروز تصمیم بگیرید که در آن مهارت دارید. پس از همه، شما فقط یک شلیک می کنید.

هدفی را تعریف کنید. آنچه می خواهید زندگی شما برقرار کند و در آن سهیم باشد را شناسایی کنید. برای زندگی خود اشتیاق پیدا کنید که از خودتان بزرگتر باشد. آن را بنویسید. این معنای جدیدی به زندگی شما وارد خواهد کرد. این شما را از مرگ آهسته فقط زندگی برای خود بیدار خواهد کرد.

اهداف تعیین کنید. اهداف ما را به حرکت در می آورند و اهداف ما را شکل می دهند. اهدافی را تعیین کنید که مستقیماً با هدف تعریف شده شما همخوانی داشته باشد. آنها از نظر ماهیت خود عمدی را در زندگی شما وارد می کنند.

متمرکز بمان. ما در دنیایی از اتصال و حواس پرتی دائمی زندگی می کنیم که تقریباً هر لحظه از روز توجه ما را جلب می کند. بیاموزید حواس پرتی را خاموش کنید و به جای آن زندگی کنید. تلویزیون را خاموش کنید و مجلات شایعات را نخوانید. وسایل بدنی غیر ضروری را که وقت و انرژی شما را می گیرد و می تواند با قصد زندگی بهتر صرف کند، از بین ببرید.

از دیگران بیاموزید. افراد موفق افراد کنجکاو هستند. آنها فروتنی یادگیری از دیگران را دارند. افرادی که هدف و اهداف شما را انجام می دهند شناسایی کنید. سپس، آنها را مطالعه کنید و از آنها بیاموزید.

بدترین چیزی که می توانید تلف کنید زندگی خوتان است. در عوض، خود را به زندگی عمدی و هدفمند متعهد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *